Monday, May 19, 2008

Hari yang bakal dilalui

love masrizal

Kadangkala aku resah..resah dengan diri sendiri. Banyak perlu di fikirkan..huh!! hidup ini terlalu banyak yang perlu difikirkan..selain memikirkan tentang diri sendiri. Sering juga aku ,memikirkan tentang diri orang lain..Orang disekeliling aku. Namun, its normal. Aku perlu bersyukur kerna masih disini. Dan terus bernafas menjadi khlaifah Allah.

Setelah lebih kurang 10 bulan aku di kl. Alhamdulillah.Aku dapat menjalani hidupku.walau sendirian..Berjauhan dengan mak, adik, kakak dan juga insan tersayang. Hari-hari yang dilalui sendirian.. Rutin harian.. datang kerja jam8.30 pg balik jam 5.30ptg. emmm buring..buring..buring..bila la kehidupan begini bakal berakhir. Aku busannn..aku teringin nak bersama insan tersayang melalui hidup ku bersama dengannya.. Bila agaknya semua ini akan jadi kenyataan..Aku rindu sama kamuuu
Bulan jun sangat aku nantikan..Rasa tak sabar..Mula-mula dapat tau dia ingin masuk meminang ku.Rasa macam tak percaya.. Masa tu mula la berangan sorang-sorang..huhu.tido pun tak lena fikirkan hari yang akan datang..wawawa..perasan betul.setakat ni xder persediaan lagi.. tggu dia datang nak beli barang hantaran sama-sama katanye...

No comments: