Saturday, January 22, 2011

Buah zuriat dari mekah

Alhamdulillah kehadrat ilahi.. Dipermudahkan segala yang aku ingin kan..baru2 ni aku dpt 3 biji buah zuriat daripada "Pak Bada" oppssss..dah jadi haji..Haji Bada okkkkk!!. thanks sbb bagi buah zuriat tu kat saya.. setibanya pak bada di tanah malaysia..n kembali ke perak..dia masih dlm mood cuti..ke pejabat..dia bagi aku sebiji buah delima mekah..ermm..sgt2 teruja n terharu dgn pemberian dia. by the way, kwn2 yg lain hanya dpt sebiji n disuruh kongsi2..mungkin dia pun tahu..yang lain dah beranak pinak..n aku belul lg beranak..huhuhu..tepat sekali!! tapi xpe..usia perkahwinan kami baru mencecah 7 bulan >. so far aku belum sensitif dgn pertanyaan "dah lekat ker??"..oppsss.. kdg2 menyampah jg dgn question dari sanak saudara n kwn2..kdg2 kwn2 terdekat yg hari2 jumpe pun sering bertanya..Aku x kisah..dan semuanya aku serahkan kepada yang MAHA ESA..sekiranya dia berkata " kunfayakun" Allah kata jadi..maka jadilah seperti yang dinginkannya... Kami suami isteri hanya mampu berusaha sedaya yang mampu..hopefully..tahun baru ni memberikan kami 1000 cahaya..

lps 2, 3 hari aku dpt buah delima..pak bada bagi pula pada aku " buah zuriat"..bagaimanakah buah tu??sblm ni aku hanya baca dlm forum..tgk gmbr from internet aje..skrg..buah tu ada dpn mata aku..dan aku dpt memegangnya..mmg dh lm aku inginkan buah ni..alhamdulillah..aku dah dapat!!!

ok..disini aku tunjukkan...see....

1st step



2nd step

3rd step


4th step


No comments: