Saturday, July 10, 2010

27th bertambah lagi


Yuhuuuuu..today is 11July 2010..i'm turns 27th. Alhamdulillah bertambah lagi usia aku. Syukur ke hadarat Ilahi ats apa yg telah diberikan selama ni. Di usia 27th ini jg bermulanya kehidupan baru aku bergelar seorang isteri kepada seorg lelaki yg aku sgt cinta. Semoga hidup baru ini memberi aku sinar yg baru. Terima kasih kepada yg wish bday kat aku..Thanks juga kepada hubby yg disayangi hubby wish kat aku " hrp2 cpt2 dpt baby yer syg". thanks abg, hrpn kita sm..semoga Allah makbulkan impian kita tu. Aminn. Hadiah plak..rs nye thn ni xder hadiah kot.uhuk..tggu hadia dr hubby..katanye surprise..x boleh bgtau. Aku request nak gelang kaki.hurmm..agak2 dpt tak???hubby ckp aku ni nak hadiah request2 plak..mana aci mcm tu..So, aku tggu jelaa apa hadiah yg dia nak kasi kat aku..Excited.:)

2 comments:

Norbaizura Razuki said...

mahalnya hadioh mung nih...byk sgt duit laki ko...hahah

~m.a.s.r.i.z.a.l~ said...

hehe.just requested..ntah dpt ke tidak agaknye.