Saturday, September 15, 2012

Sedih Dan Sebak


hari ini saya sangat sedih...tiba2 rasa sebak bila sorg2 kat rumah ni..encik suami kerja..rabu ni baru dapat jumpa. Almaklum, tengah kursus.. kerja perlu di utamakan. lagipun dah biasa ditinggal berhari2. Saya sentiasa tabah. Tabah ker saya???wallahuaklam..hanya Allah swt sahaja yang tahu..

Malam ni bukak muka buku..baca komen kawan sekolah..nak deliver baby yang ke 3..happy nya dia.. Saya?? saya bila lagi...kadang2 merintih seorang diri...bila kah nak ada anak sendiri.. bila tengok org jalan2 di pasaraya bawa anak masing2..selalu bertanya2 pada diri sndiri.." saya bila lagi nak merasa macam ni, jalan2 di pasaraya mendukung anak..kejar2 anak". Tapi apa kan daya, belum rezeki kami untuk merasa semua itu..Ya Allah, ampun aku..sekiranya aku seperti tidak redha dalam ujian mu ini.tapi jauh di sudut hati..saya redha..redha atas ketentuannya.


setiap yang kejadian tu ada hikmahnya...mungkin Allah nak uji sejauh mana kesabaran saya dan suami. Doa saya semoga, saya dan suami bisa merasa, mendakap anak kami sendiri..Insyaallah..

Oh ya..hari ni 15/09/2012 jam 10.15 On Pil subur..


No comments: